Newsletter

Objednejte si zasílání e-mailového zpravodaje.

Mikrokurzy – naše specialita!

Stále více manažerů firem začíná chápat, že vzdělávání a výcvik lidí jsou nezbytné jak pro jejich osobní růst a tak i pro to, aby jejich příspěvek k rozvoji firmy byl stále významnější. V dnešní době plné změn to ani jinak nejde – stále se musíme něco nového učit a osvojovat si nové dovednosti. Jen tak si udržíme vysokou výkonnost, jen tak se udržíme na trhu práce i v byznysu.

Řada firem, zejména těch menších a středních, má však problém, kde pro své klíčové lidi nalézt takové programy, které budou odpovídat jejich rozvojovým potřebám.

  • Otevřené (veřejné) kurzy jsou zpravidla koncipovány tak, aby dané téma pojaly způsobem, který vyhoví většině účastníků – a ti jsou z řady různých oborů a firem a mají značně rozdílná očekávání. Navíc je obtížné tyto kurzy v dnešní době vůbec naplnit, aby se mohly konat…
  • Dobrou možností jsou firemní kurzy, které lze připravit „na míru“ podle skutečných potřeb zákazníků a problémů, které řeší; problémem obvykle je dát dohromady dostatek lidí v určitém termínu, aby se takový kurz dal uskutečnit …

Proto přicházíme s myšlenkou mikrokurzů.
Mikrokurzy lze charakterizovat následovně

  • počet účastníků 2–6 (čím více, tím je kurz ekonomicky výhodnější)
  • místo konání a občerstvení zajišťuje zákazník
  • téma je modifikováno tak, aby vyhovovalo potřebám účastníků
  • termín a čas konání je dohodnut tak, aby vyhovoval potřebám a možnostem účastníků
  • kurz bývá cca o 1 hodinu kratší, protože je intenzivnější a přestávky jsou omezeny na nezbytné minimum
  • kurz má významně interaktivní charakter, tím má pro účastníky větší efekt
  • cena kurzu je stanovena individuálně – ovlivňuje ji počet účastníků
  • při počtu účastníků 2–3 se pohybuje výše, než je cena běžných otevřených kurzů (cca o 1–2 tis.Kč/den)
  • při počtu účastníků od 4 výše je cena srovnatelná nebo nižší než u běžných otevřených kurzů

Mikrokurzy jsou proto řešením zejména pro menší a střední firmy, kde je mizivá šance, že se v jednom čase uvolní dostatek pracovníků pro naplnění běžného firemního kurzu, který mívá 7–15 účastníků.

Významnou výhodou mikrokurzu je například i to, že lze jeho časování dohodnout například od 13 do 20, že lze dvou- a vícedenní kurz termínově přizpůsobit potřebám účastníků – a tedy, že jejich výpadek z vlastní práce je minimalizován.

Další výhodou je, že zákazník může od lektora dostat poměrně detailní zpětnou vazbu o tom, jak se účastníci projevují, v čem jsou dobří a kde u nich jsou možnosti zlepšení. To se v malém týmu dělá mnohem lépe než u kurzu s více než 10 účastníky.

Zvažte proto naši nabídku a vyzkoušejte si, jak mikrokurzy fungují.
Pro většinu manažerských témat jsou tyto kurzy velmi vhodné a svým charakterem se blíží koučingu (i když v koučingu jde o něco zcela jiného).

[ ↑ k obsahu ↑ ]